onsdag 10 juni 2009

Städa (som vanligt)

Dags att städa nu igen då. Det där överräns kommandet jag och mamma & pappa hade har inte funkat så bra. Jag får 5kr avdrag på barnbidraget varje dag mitt rum är stökigt, och om det är rent hela månaden betalar de den fasta mobilräkningen. Det här tyckte jag var jätte bra, problemet är att mitt rum blir stökigt hela tiden, det är i ordning i ca 2 dagar sen är det kaos. Jag vet inte vad jag ska göra åt det.

När jag var yngre kunde jag vakna på morgonen och gå upp och städa, för att jag tyckte att det var så kul. Jag hade perfekt ordning på allt. Jag minns en morgon vaknade jag och det fanns inget att städa, så jag började sortera mina bokmärken (som jag samlade på då) så att alla satt på "temasidor". Haha, jag önskar att jag skulle kunna göra så nu med. Men jag har inte kvar den där känslan som var så kul med att städa.

Näe, nu måste jag nog fortsätta, så att jag blir klar, har lite till jag behöver att göra senare. Och jag måste ha städat tills imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<