lördag 13 juni 2009

New york minute

Vilken mysig kväll det har varit. Jonny, min morbror, och hans tjej Emelie kom hit och åt middag, på papptallrikar. Vi gör om köket, och om vi ska diska måste vi diska i tvättstugan, och vi har inte någon spis eller ugn heller, så det blir grillat eller mackor. Inte det roligaste, men det ska bli kul med nytt kök. Det var i alla fall jätte kul, och vi har upptäckt att vi har en mäster fotograf i familjen, nämligen Sixten. Han tog massa bilder på alla och tyckte att det var jätte kul.

Nu har jag och Filippa kollat på "New York minute". Det är nästan 5 år sedan jag såg den sist, och konstigt nog kom jag ihåg jätte mycket ändå. Men den var verkligen jätte rolig. När jag var 9-10år var Ashley och Mary-Kate mina största idoler. Jag tror att jag har läst alla böckerna om dem, och sett nästan alla filmerna mer än en gång. Så det var kul att se den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<