söndag 21 juni 2009

Mot Borås!

God morgon!
Snart åker jag iväg till Carro Camp. Är faktiskt lite nervös, av någon konstig anledning. Och jag kan inte komma på varför. Men antagligen för att det är något nytt, och jag vet inte hur det kommer att bli. Har funderat lite på varför man egentligen blir nervös. När man tänker efter finns det ju nästan aldrig något att vara nervös över. Fast det är ganska typiskt mig att bli nervös över små saker.

Nu har jag packat färdigt, tror jag. Jag kommer säkert ha glömt något viktigt, men jag har dubbel kollat att jag har tandborsten med mig, annars brukar det vara den jag glömmer. Åh, det ska bli så skönt att bo på hotell i en vecka nu. Och sen kommer det antagligen vara hård träning. Carolina Klüft ska hålla i ett tränings pass. Sen tror jag att det är hennes syster och mamma som håller i de andra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<