fredag 12 juni 2009

Lunch på 8 glas

Äntligen sommarlov! Det har varit en mysig skolavslutning. De brukar faktiskt vara ganska roliga, och inte så långa. Jag sjöng solo på fame, och sol vind och vatten. Båda två gick jätte bra, och sen sjöng jag, Olivia, Ebba och Elvira tre stämmigt på Jag vill ha ett hus vid havet. Jag tror faktiskt att det lät riktigt bra. När allt var slut och alla hade kramats fick jag sticka vidare till Filippas avslutning. Men det öste ner ute, och jag kände inte för att gå i min långklänning i alla pölar, men som tur var, kunde jag åka med Emma, som också skulle till Hagenskolans avslutning. Så det löste sig.

Efteråt åkte familjen in för att äta middag på 8 glas. Det var nog en av de mysigaste restauranger jag varit på. Det var jätte modernt inrätt och maten var jätte god. Jag beställde snitsel och klyftpotatis. Där tänker jag verkligen äta igen. Salladen var också god, de hade de godaste oliverna jag någonsin ätit. Det var en mysig dag.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<