torsdag 11 juni 2009

Kul att träna

Har varit iväg och tränat nu. Jag kände egentligen inte så mycket fö det innan, på grund av vädret, men kände att jag behövde det. För det första är Carro Camp om två veckor, och jag vill orka de träningspassen. Och för det andra har jag bara suttit vid tv:n hela dagarna (förutom när jag har tränat) och ätit massa fika. Jag tänker alltid att jag ska säga nej. Men jag blir alltid så sugen när någon bjuder mig. Jag önskar att jag hade mer styrka mot det, men det går nog öva upp, haha.

Men det är väldigt skönt när man väl kommit ut och börjat springa, eller vad man nu gör när man tränar. Och man känner sig nöjd med att man lyckades övertala sig. Och jag blir oftast piggare när jag har varit och tränat, än vad jag var innan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<