lördag 27 juni 2009

Kolmårdens djurpark

Godmorgon!
Snart ska jag åka iväg till Kolmårdens djurpark. Min morbror och hans tjej ska ta med mig och Filippa dit. Det var så sjukt länge sen jag var där nu. Jag tror att jag var 5-6år senast. Så det ska bli kul och se om jag känner igen mig. Fast det tror jag inte, det har ju kommit så mycket nytt de senaste åren. Jag tycker att det ska bli kul att se delfin showen. Jag gillar sånna shower, tycker att det är så häftigt. När vi har varit i USA har vi gått på sea world, då är det massa sånt. Sen tycker jag att de här hinderbanorna verkar roliga med.


Vi har haft tur med vädret med. Solen skiner, det är klar blå himmel och redan 20 grader! Så det kommer nog bli jätte mysigt. Hoppas bara att det inte blir för varmt, fast man ska ju aldrig klaga på värmen.


Shorta och shorts från H&M, Skor från Scorett
Och linne från Lager 157

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<