onsdag 3 juni 2009

Klubbkläderna här!

Äntligen har minmysdress från friidtrotten kommit. Det är nog den skönaste modellen hittils med. De byter typ modell varje år. Men årets var jätte skön, fast min var lite stor. Men den kommer nog krympa i tvätten. Synd var att inte tävlingslinnena kommer förrens nästa vecka. Jag vill verkligen se hur de ser ut. Förra årets var fula, så jag hoppas att de ser ut som första året. Då var de faktiskt väldigt snygga.

Nu sitter jag här i min mjukisdräkt. Jag ska snart gå och lägga mig. Men vill inte riktigt ta av mig den. När de är nya är de alltid så där extra mjuka. Och det är skönt. Jag blev glad med, för att bokstäverna på ryggen var snyggare i år med. Det kommer nog bli min nya kvälls klädsel, fast jag gillar i och för sig min Betty Boop dress med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<