måndag 8 juni 2009

Kanonen stannat på Liseberg

En olycka på Liseberg idag. Jag såg det nyss på nyheterna. Vilken tur att ingen hade skadats, fast det måste ha varit jätte läskigt. Min lilla syster var där på klassresa idag, och det kan nog ha varit någon av hennes klasskompisar som fastnat, fast jag vet inte. Hon berättade att hon hade åkt den turen innan den stannade Det är att ha tur. Jag är glad för hennes skull.

Det måste vara ganska läskigt att sitta fast på 22 meter över marken. Och de satt där i en timma. Jag tror ärligtalat att jag skulle börjat gråta. Det hade nästan bara varit skolelever i den med. Och de var ca. 11år. Men jag hoppas att det inte är något fel på kanonen nu, så att de behöver ta bort den. Den är den härligaste Åkatraktionen på Liseberg, tycker jag. Läs mer om olyckan här.

1 kommentar:

  1. Jag var oxå där igår, men åkte efter den hade stannat!

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<