tisdag 16 juni 2009

Heldags träning och Arena kampen

Är trött i hela kroppen. Har varit på träningsarenan sen klockan 10.30 imorse, och har tränat ca 3X2timmar. Så det känns i benen, speciellt från igår. Men det är vekligen jätte kul. Och idag gick vi och åt på Habo kök & Bar. Det var både kul och gott. Jag tog en pizza, efter ett väldigt långt väljande. Det tar alltid evigheter innan jag bestämt mig för vad det ska bli. Och efter gick vi och tog en glass. Det har varit så varmt idag, så det behövdes.


På kvällen sen var det Arena kampen. Eftersom ingen i min familj var med, fick jag hoppa in i Rasmus och Matildas lag. Och det var riktigt kul. I år var det lite anorlunda grenar mot vad det brukar vara. I spjutet skulle man kasta långt, andra år har det varit att man ska pricka i vissa områden. Sen var det 3-steg och 60m Häck, fast man skulle under häckarna istället för över. Och kasta bollar i rockringar och Säcklöpning. Varje gren ska en vuxen och ett barn göra. Det givk riktigt bra för oss. Vi kom på delad tredje plats med Tildas lag. Så jag fick en keps, haha... absolut det roligaste priset man kan få.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<