torsdag 11 juni 2009

Fotboll och körövning




Åh, vilken mysig dag. Det var en kort skoldag, och inga lektioner. Vi kollade bara på niornas fotbollsmatch mot lärarna. Jag tycker att fotboll är ganska segt, så det var kanske inte så kul att kolla på själva matchen, men att prata med alla kompisar är alltid lika kul. Dagen slutade vi halv elva, men jag var tvungen att stanna kvar och äta eftersom det var kör övningen efter.

Körövningen var också mysig. Vi ska sjunga "hus vid havet", "Somewhere over the rainbow", "sommar", "sol, vind och vatten" & "Fame". Jag vet inte hur bra jag egentligen tycker att Fame passar på en skolavslutningen, men jag tycker ändå att det är kul, det är ju mitt solo. Åh, jag längtar så tills imorgon nu!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<