måndag 29 juni 2009

Filippa iväg en vecka nu....

Har varit med och lämnat Filippa på hennes läger idag. Det kommer att kännas så tomt utan henne. Men hennes läger låter jätte kul, det är ett dansläger och att dansa är superkul, så att ha pass i en hel vecka med bara dans låter inte fel. Det skulle vara kul om dansen fortsatte på sommaren med, eller att en ny termin började då. Jag saknar den så mycket. Fast jag går och dansar hela tiden här hemma nu.

Efterråt åkte vi upp till a6. Jag hittade New Moon! Äntligen, jag har letat efter den, men den har bara funnits på svenska, och jag vill läsa den på engelska, för det första är titeln mycket bättre på engelska, och sen så får man mer känsla i boken när man läser den på det språket den är skriven. Nu måste jag bara hitta vart jag har lagt första boken..... är mitt i den, Ahh jag har blivit så slarvig det senaste. Jag får väl börja leta.....

1 kommentar:

  1. Tro det eller ej, men jag ska faktiskt läsa dem böckerna, HAHA!

    Det verkar inte vara en enda person som är missnöjd med dem så då är det väl bara för mig att ge upp det där med att det verkar konstigt att det är vampyrer och sånt med i den.. ;D hahaha

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<