måndag 15 juni 2009

Denna veckan

Måndag

Singstar kväll på friidrotten idag, och så börjar dags lägret idag.


Tisdag

Träningsläger på två pass. Sen ska vi äta lunch på 95:an hela gänget. Mysigt. På kvällen sen är det Arena kampen. En familje tävling på friidrotten med lite udda grenar som att ha potatis i sopa och sen försöka skicka iväg den så långt som möjligt. Det brukar vara jätte kul, men får se om jag kan hitta något lag att vara med i eftersom varken mamma eller pappa kan.


Onsdag
Träningsläger på förmiddagen. Och på kvällen är det repition inför midsommar igen.

Torsdag
Inget inplanerat ännu, men kan tänka mig att jag behöver åka in till stan för att köpa träningskläder inför Carro Camp.


Fredag
Midsommar! Först är det ut och fira och dansa runt midsommar stången i Drottningstorp och sen ska vi hem till familjen Alekmark och fira.


Lördag
Ännu inget inplanerat....

Söndag
Jag sticker till Carro Camp i fem dagar! Längtar.....

1 kommentar:

  1. anna carlsson24 juni 2009 21:59

    fin fin blogg du har fanny ;) jag vet att jag bombadera dig med denna fråga lite överallt men ska du till hjortsberga iår? skulle vara kul att träffa dig igen ;D

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<