måndag 1 juni 2009

Denna veckan

Skola
Antingen är det ganska mycket i ett ämne nu, eller så är det nästan ingenting. I Svenskan ska deckaren vara klar denna veckan, så måste läsa igenom den ett antal gånger, så att det blir rätt. Annars är det faktiskt ganska lugnt. På fredag ska vi ut och cykla, inte det roligaste, men det funkar. Så de två veckor som är kvar nu kommer att gå fort känns det som

Hälsa
Okej, jag måste verkligen hålla mig ifrån sötsaker på veckodagarna, jag äter inte mycket, men det blir ändå lite. Och jag tror att det skulle vara bättre att bara äta sånt på helgerna.

Övrigt
På Lördag ska jag ner till Ljungby och sjunga. Det ska bli kul. Och på onsdag har Filippas klass en klass dag. Så ska nog hänga med och grilla med familjen. Sen har 9:orna uppvisning av sin musikal denna veckan med. Det ska bli grymt kul att se. De brukar vara jätte bra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<