måndag 15 juni 2009

Dagsläger

Det har varit en jätte rolig dag, fast jag är ganska trött nu. Vi har haft två träningspass idag, båda på två timmar. Det har varit mycket sprint, vilket jag verkligen behöver öva på, så för min del var det bara bra. Vi var åtta personer på dagslägret, och det var en mysig grupp. Eller alla känner ju andra väl och då blir det kul.

Vid 7 tiden var det grill dags. Jag hade med mig hamburgare som hade tinat och var helt igen klabbade, men tillslut lyckades jag dela på dem. Och det var jätte gott att äta hamburgare efter att ha tränat en hel dag. Sen startades play stationet, och singstar sattes igång. Vi körde mycket, och det är kul när folk vågar sjunga ut på sing star. Det blir mycket roligare då. Alla tog med sig singstar, så vi fick nog ihop nästan alla. Det har varit allt från Abba till David Bowi vi har sjungt. Jätte kul. Längtar tills imorgon!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<