söndag 21 juni 2009

Dags att sova


Det har varit en jätte rolig dag. Det har inte varit någon direkt träning, utan mest "lära känna" lekar. Rummen på hotellet är nice. Lyckades då väg på en riktig säng, så jag slapp bäddsoffan. Nu på kvällen åkte vi till en sjö och hade 5-kamp. Mitt jag lyckades komma på 4 plats av 5. Haha. Vi tar så begåvade. Men det tar riktigt kul. Blev stolt över mig själv med. Jag doppade mig! Första doppet för i år. Fast det tar svin kallt. Så efter kvälls mackan, som tar as god, badade vi i bubbelpoolen här på hotellet. Men nu måste jag sova. Ska upp klockan 7.00. Jag blev förresten väldigt glad. Det tar ingen jogging innan frukosten, utan efter!

2 kommentarer:

  1. Jag tror att bör läsa igenom dina inlägg innan du publicerar dom ;) haha, det blir ju lätt fel när man skriver med T9. Typ; "Lyckades då väg på en riktig säng" och "Mitt jag lyckades komma" hahhaa xD Hoppas att du har det bra iaf! (: <3

    SvaraRadera
  2. Villka bor du med??
    Var det kul att bli tränad av carolina???

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<