torsdag 25 juni 2009

Borta bra, men hemma bäst

God kväll!
Är hemma nu igen. Det har varit en så kul vecka, och jag önskar att den skulle kunnat vara längre, eller i alla fall Carro Camp. Veckan fortsätter ju. Fast på sätt och vis är det skönt att vara hemma med. Man saknar att sova i sin egna säng, och att kunna sova ut på morgonarna. Och sen har jag saknat Sixten mycket, han är den man saknar mest.
På vägen hem åkte vi förbi Lager 157. Jag var ganska trött, så det var inte lika roligt som det brukar, men det var ändå roligt. Där barnlager låg innan ligger nu scorett outlet och en inrednings butik, så där gick vi till en början med. Jag hittade ett par snygga gladiator skor för 300kr. Och sen inne på Lager hittade jag ett "stort" linne och boken deluxe. Har tänkt läsa den länge, och nu sålde de den för 35kr på pocket!
Ni glömmer väl inte att anmäla er till utlottningen av hår sprayet Hard hair från Tígi Bed head'? Gör det här!


Bok och linne från Lager 157 och skor från scorett

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<