tisdag 12 maj 2009

Vinn Spray från Matrix

Matrix är ett känt hårprodukts märke. De har alla möjliga slags produkter, schampoo balsam, styling produkter och färger. Jag tror att jag använder mest produkter från Matrix. Själv tycker jag att de är bra. Jag har fått tag på ett hårspray i serien essentials som jag nu tänker lotta ut. Det är på 100ml, och är perfekt att ha med sig i handväskan. Det håller bra och blir lagom hårt.

Som vanligt behöver ni bara kommentera, Namn, mail och/eller blogg. Lycka till! Jag drar vinnarna Söndagen den 24 Maj.

6 kommentarer:

  1. johanna, liveforfashion.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Amanda Jorendal
    mandajorendal@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Mathilda Karlsson (:
    mathildaakarlsson.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Sofiiia Carlsson14 maj 2009 14:40

    sprayet är mitt! ;D haha

    soffitoffi_@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Ebba Engström :D
    ebba.engstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Klart man är med och tävlar (;

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<