söndag 24 maj 2009

Tävling slutar på pallplats

Grattis Sofia C som vann denna veckans tävling. Ett hår spray från Matrix. Du får det så fort som möjligt. Imorgon kommer nästa tävling. Det får ni inte missa. Så håll ögonen öppna.

Idag har jag varit i Villstad hela dagen och tävlat i friidrott. Har varit jätte mysigt. Jag var med i Stav och Spjut. Staven gick väl så där. Rev ut mig på andra höjden. Men jag bryr mig faktiskt inte. Det var kul att vara med. I spjutet gick det däremot mycket bättre. Satte pers (personligt rekord) på 22.98m tror jag. Så jag blev jätte nöjd. Senare hörde jag att de ropade upp att jag skulle till prispallen. Jag kom 3:a, vilket jag verkligen inte trodde. Första gången jag kommit på pallplats i friidrotten. Så jag blev riktigt nöjd.

Under tiden vi var på tävlingen, var mamma i Ullared på Gekås. Hade gärna varit med, men att tävla var kul med. I alla fall hade mamma köpt lite kul saker, som två skivor; Taylor Swift och Soundtracket till Camp Rock. Sen köpte hon ett fyrpack diadem till mig och Filippa. Och lite tusch pennor. Sånna bra. Jag gillar att måla med bra tuschpennor. Och sen massa andra hemsaker, pads och liknande.



1 kommentar:

  1. SOOOOOFIA XD25 maj 2009 11:16

    JIIIIIIIIIIIIPPIE :D :D thihiiii kuuul:D yes yes yes xD Grattis till rekordet :D <3

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<