fredag 22 maj 2009

Söt klänning i pastell

Har varit jätte mysigt i stan. Först åkte vi upp till a6 där jag köpte långklänningen jag velat ha. Den är i ljusa pastelle färger och passar perfekt nu i sommar till både midsommar och skolavslutningen. Nu vill jag bara hitta ett par söta matchande skor. Vill gärna ha ett par utan klack, för då blir klänningen "längre", men samtidigt älskar jag klackskor. Så får se vad jag hittar, får väl åka in och shoppa någon mer gång i helgen. Sen köpte vi med oss sushi och mackor från Subway som vi åt på mammas salong. Lite mysigt. Det var bara lite synd. Pappa hade beställt tofu sushi till mig, men jag fick tonfisk. Så jag fick pappas, vågade faktiskt smaka på tonfisken med, och det var faktiskt helt ok. Det var väl bara att den var så "slibbig" som var lite sämre.


När jag har köpt nya kläder vill jag ha på mig dem hela tiden. Haha

Nu ska jag gå ner och öva inför kommande framträdanden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<