torsdag 28 maj 2009

Shopping med Mamma och Filippa

Har varit en rolig dag i stan. Först var vi ochtog kort på fuji foto. De blev jätte bra. Har kommit på att det är en vane sak att bli bra på kort. Tilda tar massa kort hela tiden, och man lär sig helt enkelt att bli bra. Sen har jga mamma och Filippa gått runt och shoppat. och när det stängde på stan åkte vi vidare upp till a6. Jag hittade verkligen det jag behövde, så jag är riktigt nöjd. Sen åt vi kvällsmat på Subway med. Jag får sådan USA känsla när jag äter därm eftersom vi alltid äter där när vi är i USA. Så det är så gott.

Nu har jag haft en modevisning för pappa och mamma av allt jag köpte. Det blev en apprikos klänning från Ginatricot, 149kr! Och två linnen på JC, och de var verkligen jätte sköns, ett två pack strumpbyxor drån H&M, Ballerina skor från Scorett, en BH och ett par trosor från Lindex. Jag blev riktigt nöjd med köpen. Och klänningen hade jag spanat in på Ginatricots hemsida tidigare.


Mamma hittade en jätte söt klänning på sisters


Jag trivs verkligen i aprikos

Dessa söta följde med mig hem idag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<