onsdag 6 maj 2009

Så kul med uppträdanden!!

Repetionen gick jätte bra, både på dansen och med storbandet. Konserten kommer nog att bli hur bra som helst. Det var så himla kul att sjunga till storbandet, de är så grymt duktiga, och man kunde inte stå stilla. Men det är väl så det ska vara, det blir ju ganska trist om en person skulle stå rakt upp och ner på scenen. Det är bättre att sjunga lite halv bra och rocka på scenen, än att pricka varje ton, men se helt tråkig ut.

Jag tycker att det är lite surt att jag missar genrepet imorgon. Fast jag vet hur uttråkad jag kan bli på dem, eller stressad, så är det skönt att veta hur det blir på scenen, vilken microfon man ska ha, när man ska in etc. Men det ska bli kul ändå. Jag ska åka ner till Värnamo och tävla i Naturkampen. Så det ska bli spännande med. Det känns lite som i High school musical, det är jätte tight med tiden mellan en naturvetenskaps tävling och Musikal. Haha, jag är helt inne i Disney just nu. Men det är verkligen så bra filmer. Det är alltid så små problem, verkligen en jätte bra värld.


Längtar tillbaka

3 kommentarer:

  1. sv: Oja, det är det verkligen ;P

    SvaraRadera
  2. monster-graving i min blogg idag!

    SvaraRadera
  3. åå det var ju smart, har inte tänkt på det innan . Tack så mkt för tipset =).kram

    www.tajmaishere.blogg.se
    www.tajmaishere.blogg.se
    www.tajmaishere.blogg.se
    www.tajmaishere.blogg.se
    www.tajmaishere.blogg.se
    www.tajmaishere.blogg.se

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<