lördag 2 maj 2009

Rätt gissat






Vi hade gissat rätt. Det var till Liseberg vi skulle. Jag, Tilda, Olle och Coffe åkte i en bil ner. Och vi blev ännu säkrare på vägen ner. Killarna försökte få Ulle, som körde oss, att råka avslöja sig. Men det gick väl inte så bra. Det var i alla fall en jätte rolig dag. Vi var ganska många, så jag gick med lite olika, beroende på vilken attraktion vi åkte.

Den nya Han Hay var ganska rolig, man åkte runt och upp och ner. Det kändes hela tiden som att den plattan man åkte på skulle åka av, säger jag som tror det med alla karuseller. Jag blev ganska stolt, jag vågade åka Höjd skräcken. Det är nog den läskigaste attraktion jag åkt någonsin, var helt skakig efteråt Den härligaste åk attraktionen är i alla fall Kanonen. Jag skulle kunna åka den om och om igen. Jag älskar den snabba starten och loopen är så härlig. Sen är Bergsbanan ganska härlig med. Balder gillar jag däremot inte.

Vid Lunch gick vi till Mc Donalds vid skandinavium. Jag var inte så sugen på hamburgare, så jag tog en sallad. Den var verkligen jätte god. Det var evigheter sen jag åt den, så hade glömt bort hur den smakade. Vi kom hem vid 12 sen. Sov hela vägen hem. Man blir så trött efter en heldag på Liseberg, fast att man inte tror det.

1 kommentar:

>> Kommentera inlägget <<