fredag 15 maj 2009

Packnings time

Nu håller jag på att packa. Imorgon sticker jag till Falkenberg. Jag, Filippa och Sixten ska bo med farmor och farfar i deras husvagn. Mamma och pappa springer Göteborgs varvet. Det ska bli jätte mysigt. Vi åker till Falkenberg varje sommar. Jag undrar om jag kommer våga bada i havet. Det är som en tradition, men jag har blivit lite av en badkruka, eller har nog alltid varit det. Så vi får väl se.

I alla fall har jag som vanligt svårt att bestämma vad jag ska packa ner. Det känns som om att jag ska vara borta i flera dagar, när jag bara ska vara borta i en natt. Men man vet aldrig ifall det ska vara soligt eller regn, eller blåsa, vara varmt. Så jag måste ha med mig för varje väder. Jag fick en ny neccessär i födelsedags present, och det får plats så mycket i den. Plus att det finns en stor spegel i den. Så nice.


Så här mycket ska jag ha med mig!

Strax ska jag packa färdigt och lägga in lite bra musik på min mobil. Men nu ska jag läsa en godnatt bok för Sixten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<