måndag 11 maj 2009

Nya spikskor

Nu har jag varit borta och tränat på friidrotten. Alltid lika kul, fast idag var det kallare. Fick äve chansen att testa mina nya spikskor som jag köpte på Löplabbet i Lördags. Jätte snygga och otroligt sköna. Tror att det är de skönaste skorna jag har. De är från Asics. Det är går verkligen mycket bättre när man har spikskor. Jag kan inte fatta att 5 skruvar gör att man blir snabbare.

Friidrotten är verkligen jätte kul. Har tränat sen jag var 8 år. Det bli nu.. hmm, vad bra min matte är. 6 år bli det. Jag gillar det för att det finns så mycket att välja emellan. Man kan kasta och hoppa, men det mesta hänger ändå på att springa fort, vilket inte jag är speciellt på. När jag var mindre struntade jag alltid i sprinten, vilket jag ångrar nu. För den är så viktig, men det hänger även en hel del på teknik med.


Riktigt bra köp från Löplabbet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<