torsdag 14 maj 2009

Mitt klipp på Disney Channel

Jag berättade om tävlingen My Camp Rock för någon dag sen, den som arrangeras av Disney Channel. Och nu har de uppe lite små bitar från 6 olika klipp. Och mitt är ett av dem, jätte kul. Det är inte de som är vidare i tävlingen, men ändå att bli utvald av Disney Channel att ens klipp ska ligga uppe på hemsidan är ganska coolt. Det är ungefär halva klippet som är upp och jag är nummer fyra. Jätte kul, jag blev grymt glad när de ringde och sa att mitt klipp skulle ligga uppe på hemsidan. Det som jag tycker är lite tråkigt är att de inte tog med någon kille, och inte heller någon som sjöng We Rock. Hade gärna velat se det. Men om ni vill se mig så gå ut på Disney Channels hemsida. Nu hoppas jag på att komma med i Tävlingen med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<