måndag 18 maj 2009

Mål och drömmar

Har nyss varit och tränat. Alltid lika kul. Jag tycker verkligen att det är super kul. Idag körde jag mycket spjut teknik. Jag kan faktiskt tycka att det är kul att höra kritik, för då vet man vad man ska bättra. Själv känner jag att jag måste ta nytta av farten jag får upp i Impulsstegen i själva kastet, vilket går mindre bra. Sen skulle vi skriva om våran målsättningar och drömmar. Både lång siktiga och årets. Ah, jag tycker verkligen att sånt är jätte svårt. Okej visst årets drömmar är ju ganska enkla. Men långsiktiga och hur man ska nå upp till det. Sådant tycker jag är jätte svårt. Speciellt eftersom jag bara har friidrotten som en fritids aktivitet. Jag satsar inte på att bli världs stjärna.

Jag hade tyckt att det skulle vara mycket lättare att skriva ett sådant här papper om sången. Det borde jag nog till och med göra. Det är precis som med deckaren, man måste skriva upp en disposion. I alla fall blev mitt långsiktiga mål att fortsätta träna och utvecklas, och samtidigt ha kul. Och det är verkligen det målet jag har. Så inget var mer rätt att skriva. Visst jag hade kunnat skriva SM, men det satsar jag inte ens på. Så, bättre att vara ärlig mot sig själv.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<