måndag 11 maj 2009

Leilas & New York

Var och handlade innan och upptäckte att det idag och imorgon kommer med en New York guide med Aftonbladet. Så den köpte jag så klart. Är ett USA freak. Och älskar de nställen jag varit på. Har aldrig varit i New York. Men någon gång kommer jag åka dit, det kan jag säga redan nu. I alla fall är det kul och läsa, så man vet vad man kan göra, och kanske drömma lite. Jag har blivit en sån dag drömmare. Gillar att ibland försvinna in i min egna värld.

Blev så glad med, för mamma har börjat prenumerera på Leilas Country Living Tidning. Fick hennes kokbok a piece of a cake. Gillar den verkligen. Bakar gämt ur den, bröd, kakaor, bullar. Så jag blev jätte glad att det kommit en tidning med henne. Denna gången var det mycket pyssel. Och ganska mycket nyttiga saker. Det är kul det med. Och Layouten är jätte fin. Om jag någon gång får en tidning ska den va som den. Jag älskar bilderna, kommer kunna sitta och bläddra i den i evigheter.


Kolla bara vilken underbar framsida, så somrig och härlig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<