lördag 2 maj 2009

Kanon kväll

Kvällen har verkligen varit underbar. Vi har haft jätte kul, och det har varit mycket skratt. Alla var verkligen jätte snygga, och gick inför sin roll som fjortis, i alla fall i början. Själv känner jag mig jätte snygg just nu, med överdrivet av smink och så grymt fult klädd. Hela eftermiddagen var jätte stressig. Jag hade ju inte Cup Cakesen klara, så jag stod med dem i evigheter. Och en timma innan allt skulle börja blev det jätte stressigt. Men det blev bra tillslut. Det vill alltid bli bra, som är vårt familje motto.

Alla tjejer var jätte snälla, jag fick ett presentkort på 520kr på H&M, ett par örhängen och en fotlänk. Shoppingen på H&M är väl behövd. Jag måste spara pengar nu, och då passar presentkort perfekt. Har fått cirka 700kr på H&M nu. Så nu blir det shopping.

Det blev lite kul, för Alva, en tjej i min klass, satt och sms:ade med Dennis. Och han sa på skoj att han skulle komma hit. Och nu för en halvtimme sen kom han, Pontus, Anna och Julia förbi. Så det livade uppstämmnigen lite. Jag kan säga att jag älskar att ordna kalas, och jag blir så himla glad när alla säger att de längtar tills nästa år, och jag kan säga att det gör jag med. Vi har gjort flera roliga lekar, fast psykologen är nog den roligaste. Ibland blir det verkligen så drygt.


Vi körde även en "levande" Tipspromenad. Väldigt kul. Här är lite bilder från det.

Vem är Årets Pucko?




Tilda, till vänster, var den som drack upp sin Pucko snabbast och blev därför årets pucko.


Vem tar bästa tonen

Lilli, till höger, var först att äta upp sitt kex och vissla en ton.



Vem hänger bäst?


Jossan vann, genom att hoppa hela vägen


Vem är Eggstremast?


Vem är fullast?



Alva , första bilden vann, vann. Man skulle stoppa in så många marsmallows som möjligt och säga fjortis.

Vem är snabbast?


Sofia var snabbast med att svara på frågan, Vad heter skogen Nalle Puh bor i.


Vem är punktligast?

Man skulle sätta sig ner och avgöra när det gått en minut. Ebba E vann med på tiden en minut och en sekund. Ganska bra enligt mig.



Hela gänget

1 kommentar:

  1. FANNY!! Hej! Kul att jag snubblade in här efter att ha sökt på levande tipstpromenad.. Hihihi! Kram på dig tjejen!

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<