onsdag 13 maj 2009

It´s Wednesday

Vilken härlig dag det verkar bli. Klar blå himmel och solsken redan halv åtta på morgonen. Hoppas att det är skönt med. Jag valde i alla fall bort shortsen, fast att jag tänkte ta det först, men det ser nog varmare ut än vad det är. Det känns tråkigt nu, för nästan alla aktiviteter har slutat nu. Så det blir ingen dans idag. Det kommer ju inte vara det på hela sommarlovet! Usch, det borde vara 3 terminer med aktiviteter. En på sommarlovet med. Likadant med fiolen och sånglektionerna som slutar om någon vecka.

Det är så skönt, jag tycker att det känns som att jag går upp senare på morgnarna nu, fast att jag går upp samma tid. Jag vaknar till och med innan klockan ringer. Jag tror att det beror på att det är ljust, så att det känns som att att klockan är mer.


Bluse från Holmgrens (Jaa, de har kläder där)
Jeans från Guess
Armband från Claire's
Brosch och örhängen från Ginatricot




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<