söndag 17 maj 2009

Hemma igen

Har varit en jätte mysig helg. Att bo husvagn är så mysigt. Och farmor och farfar är så snälla, de skämmer alltid bort oss. Lite skönt ibland det med, fast om man jämt skulle bli det skulle det inte bli lika speciellt. I alla fall har det varit jätte kul. Vi va på Hansagårds kamping, som vi alltid är. Och i år hade de fått in en nyhet; ett spel rum med air hockey, fotbolls spel och pingis. Så jag och Filippa har spelat Air hockey i massor nu. Det bästa var att det var gratis.

Igår kväll kollade vi på Eurovision song contest och spelade kort. Vi spelar alltid kort. Det är som en tradion, jag är en riktig tradions människa, vi gör det varje kväll när vi är där. Eurovision song contest var också kul att se på. Fast jag fattar inte varför tjejerna, och i år var det ju även killar, ska vara så lätt klädda. Kan inte nån för omväxlingens skull ha en dunjacka på sig? I alla fall tycker jag att Malena var jätte bra. Vinnar låten tycker jag inte var den bästa, fast ju mer jag hör den, desto bättre blir den.

Egentligen hade jag tänkt att gå ut och springa, men det blev inte så. Jag måste börja göra det jag bestämmer. Jag har tänkt att börja vara ute och springa en gång i veckan, men jag skjuter alltid upp det. Jag måste ta tag i det nu. Det blev förresten inget bad heller. Men det ska det bli nästa gång.

Jag hade bilder från mobilen, men på något sett går de inte att ladda upp, kanske kommer några senare.

1 kommentar:

  1. Det låter som om din helg har varit riktigt mysig :D

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<