fredag 15 maj 2009

H&M i mitt hjärta

Åh, H&M har fått in så mycket snyggt och kul. Och igår släpptes andra delen av Matthew Williamsons collection. Det var faktiskt en hel del snyggt. Jag har ju 725kr på H&M. Men jag känner att om jag ska köpa allt jag vill + det jag behöver kommer det absolut inte räcka, så får väl se om det blir så mycket. Men jag vill i alla fall ha nya sommar kläder. Och sen tycker jag att de nya Hello Kitty grejerna var söta, och ögonskuggorna var snygga. Ah, jag vet inte hur jag ska göra, kommer typ att få lotta om vad jag ska köpa. Men det löser sig väl. Jag kanske får någon sån där jätte rabatt, eller shoppa en hel dag vad jag vill. Fast det är ju inte så stor chans att jag får, men drömma kan man väl alltid göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<