måndag 18 maj 2009

Denna veckan

Skola
En riktigt kort vecka. Idag hade vi sovmorgon till tio i nio. Och sen är vi lediga torsdag-måndag. Väldigt skönt. Jag börjar få lite smått med panik inför deckaren. Jag behöver få den klar snart. Och det känns som att jag skulle behöva hela sommaren på mig. Jag får väl begränsa mig lite, som min lärare säger.

Hälsa
Har börjat att inte äta sötsaker på veckodagarna, utan bara på helgerna. Än så länge tycker jag att det funkar ganska bra. Sen så blir det nog friidrott 4 dagar i veckan eller ja mellan 3 och 4. Så ofta jag kan. Dansen har slutat nu, och då har jag tid att träna lite mer friidrott. Måste förbereda mig inför Carro Camp i sommar.

I helgen ska jag tävla i Villstad. En friidrotts tävling. Jag ska hoppa stav och kasta spjut. Satsar på att sätta personligt rekord. Sen ska förmodligen jag och Isa gå och shoppa med. Riktigt mysigt att gå på stan med henne.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<