tisdag 5 maj 2009

Denna veckan

Jobb/Skola
På torsdag åker jag, Tilda och Gustav till Värnamo för att tävla i naturkampen. Det ska faktiskt bli jätte kul. Där kommer det att vara lite olika ämnen man ska tävla i, och det kan nog gå riktigt bra för oss. Sen har årskursproven i engelska börjat, och antagligen kommer det i de andra ämnena ganska snart.

Hälsa
Jag är ganska nöjd med min hälsa just nu, jag fortsätter träna friidrott så ofta jag kan och över dans och sång varje dag.

Övrigt
Musikalprojektet som vi har jobbat med på kulturskolan denna terminen ska vi visa upp nu. PÅ torsdag, fredag och lördag ska vi ha konserter. Det ska bli jätte kul. Jag är med i kören, Voice Pop, och så dansar jag. Sen är det KM i friidrott med. Så jag är med och tävlar i det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<