onsdag 27 maj 2009

Deckaren är klar

Åh, är färdig med min deckare nu. Har suttit och skrivit i nästan tre timmar bara för att få den klar. Men nu så äntligen. Nu ska jag bara läsa igenom den och renskriva den. Så skönt att ha den klar. Om man ska få något klart måste man verkligen bestämma sig. Det allra bästa är att sätta upp en tid då du ska jobba med det du ska göra. T.ex bestäm dig att du ska plugga i en timma innan ditt favorit program på tv börjar. Så har du som en belöning du får när du är klar.

Jag känner mig väldigt nöjd, för den ska inte vara inne förrens nästa vecka, och då kan jag peta lite med den, så att den blir jätte bra. Fast om jag inte hinner gör det inte något. Nu ska jag ta och lägga mig på spikmattan och läsa igenom den. Ni missar väl inte denna veckans tävling? Klicka här så kommer ni direkt till den.

1 kommentar:

  1. Jaså, ja det är väl det som behövs då kanske=)

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<