måndag 25 maj 2009

5 singlar lottas ut

Nu i veckan släppte Jonathan Fagerlund sitt nya album Welcome to my world. Där bl.a låten Welcome to my life som han var med i melodifestivalen i år med. Som även finns som singel. Jag har 5 signerade exemplar av den singeln som jag kommer att lotta ut här bland er. Nästa söndag, alltså den 7 juni kommer jag att dra 5 vinnare som får varsitt ex.

För att vara med och tävla ska du som;

Har blogg skriva ett inlägg och tipsa om din favorit låt, och länka till min blogg. Och sen skriva en kommentar där du länkar till inlägget.

Inte har blogg skicka ett mail till 10 personer, även vidarbefodra ett till mig (fannys.blogg@hotmail.com) och tipsa om min blogg

3 kommentarer:

  1. Min?? DIN! Din är ju skitnice! :D
    Men tack :)

    SvaraRadera
  2. Va kul att du har lotteri på din blogg.
    Själv bjuder jag på rolig bild i stället spana själv
    http://www.myway2design.com/kropp-och-sjal/snuskig-elefantsex-i-nerforsbacke/
    kram o ha de bäst!

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<