söndag 3 maj 2009

14 år idag

Vilken mysig morgon det har varit. Mamma, Pappa, Filippa och Sixten kom in och sjöng för mig vid halv nio. Man blir så glad av att höra Sixten sjunga. Det är så gulligt. Av Filippa fick jag Twighlight filmen. Jag tror att den är jätte bra, har inte läst böckerna än men ska göra det. Sen fick jag Hannah Montana the tour. Det finns jätte många bra tips på hur man ska röra sig på scen, sångövningar, ja mycket bra inför uppträdnden. Jag fick neccessär, och mamma och pappa betalar Frankrike resan åt mig. Vilket jag blev väldigt glad över. Snart blir det Kina mat. Jag får alltid bestämma vad jag vill ha för mat på min födelsedag. Det brukar bli grillat och klüft potatis, men idag blev jag väldigt sugen på kina mat.


Födelsedags presenterna från familjen.

2 kommentarer:

  1. Gött med Frankrike resan! :DDDD

    SvaraRadera
  2. grattis på födelsedagen!! och många fina presenter fick du! :)

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<