måndag 20 april 2009

Vinn Schampoo och balsam från Tigi

Denna veckan lottar jag ut ett schampoo och balsam från bed head. Det är för dig som har tjockt och mycket hår. Det är frukt doft på dem, och luktar jätte gott.

Tigi har många olika märken med hår produkter. Bed Head är ett av dem, men de har även Catwalk, S factor, B for Men, Rockaholic m.fl. Du kan besöka deras hemsida om du vill veta mer om det. Jag kommer att lotta ut fler produkter från Bed Head och även från S factor.

För att vara med och tävla om Schampoot och balsamet ska du kommentera ditt namn, mailadress och/eller Blogg. Lycka till! Vinnaren drar jag nästa söndag.

11 kommentarer:

  1. Tusen tack söta du!! :) Jag försöker ange källa för mina bilder men det är mkt från The Fashion Spot och mestadels från olika tidningar, typ Vogue.
    Ska kika igenom din blogg nu!

    Jag vill vinna Tigisakerna ;P
    Kram!

    SvaraRadera
  2. alva wettebring :) elvis_sweden@hotmail.com :)

    SvaraRadera
  3. Ebba Engstöm
    ebba.engstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. lalala..







    JAG VILL VINNA! :D

    SvaraRadera
  5. Mathilda Karlsson :)
    mat_hildacarlsson@hotmail.com
    mathildaakarlsson.blogg.se ;D

    SvaraRadera
  6. linnéa olsson
    zeldatjejen@hotmail.com
    liniz93.blogg.se

    SvaraRadera
  7. Amanda Jorendal
    mandajorendal@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Produkterna är till de som vill ha tjockare hår... Det är även sulfatfritt, vilket är bra för miljön och gör så att färgen sitter längre.

    SvaraRadera
  9. Jag vill va med

    SvaraRadera
  10. Jag vill vinna

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<