måndag 6 april 2009

Vax från American Crew

Jag har inte haft någon direkt utlottning för killar, men nu lottar jag ut ett vax från American Crew. Jag har ett ex av vaxet Defining Paste. Det är ett medel hårt vax som är ganska matt, alltså inte så glansigt. Om ni vill veta mer om American Crew kan ni läsa om det här. Framåt kommer jag även att lotta ut schampoo och balsam från American Crew. Värde ca. 189kr.

För att vinna detta vax ska du maila till fannys.blogg@hotmail.com eller kommentera inlägget. Skriv namn, adress och/eller blogg/mail. Vinnaren drar jag nästa söndag.
Lycka till!

3 kommentarer:

  1. Olle :P tufff@hotmail.com

    SvaraRadera
  2. julia nilsson
    jurdle.blogg.se
    julianilsson__94@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Mathilda Karlsson
    mat_hildacarlsson@homtmail.com
    mathildaakarlsson.blogg.se

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<