måndag 20 april 2009

Världens godaste rostmacka

Har precis ätit mellanmål nu. Världens godaste rostmackor, som jag faktiskt gjort själv. Ett recept ur Lailas " A piece of a cake". Finns hur mycket bra recept som helst i den boken. Och de flesta är väldigt lätta att få bra med. Sen har jag suttit och läst igenom alla konfirmations papper med. Är ganska säker på att jag kommer gå i Svenska kyrkan, men det är alltid bra att ha läst igenom de andra alternativen med.

Snart ska jag träffa Olivia. Vi ska öva inför morgondagen. Kulturskolan har grupper för små barn, som heter Sång-i-gång. Och de ska uppträda imorgon med det de lärt sig den här terminen. Jag tror att det skulle vara någon musikal. Men jag och Olivia ska sjunga solo på de verser som är försvåra för de små.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<