lördag 18 april 2009

Snart födelsedags barn

Åh, vad jag älskar att fylla år, okej vem gör inte det. Jag tycker nog egentligen att det är roligare innan. Nu är det två veckor kvar, och jag håller på med önskelista. Jag älskar när man kan skriva ner alla saker man drömmer om att få. Med någorlunda begränsning. Men det är ändå kul. Det blir nog mest pengar, men sen hittade jag ett jätte gulligt trädgårds kit idag på Backamo. Och då kanske det till och med blir roligare att rensa ute i landet, som jag ändå ska göra. Allt blir nästan roligare när man känner sig snygg. Och det får andra att tycka att du är det med, om du själv tycker det. På önske listan står också present kort från H&M, eller kläder ur deras vår kollektion, en långklänning och söta underkläder. Får väl sitta och tänka lite till nu. Jag kommer säkert på massa mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<