tisdag 21 april 2009

Sköna tisdagar

Jag gillar verkligen tisdagar. Det är jätté skön dag i skolan och kör nu på eftermiddagen. Har hänt mycket i skolan idag. Bl.a fick jag veta att jag , Tilda och Gustav ska göra ett test för att komma med i Naturkampen i Värnamo. Så får väl plugga lite extra ikväll. Skulle vara ganska coolt om vi fick representera Hagabodaskolan. Sen vill idrottslärare att jag ska hålla i en danslektion för 8:or. Hade en för min klass i höstas. Jag vet inte riktigt hur jag ska göra, men förmodligen gör jag väl det. Ikväll sen är det djurmusikalen som jag och Olivia skulle vara med på. Får se hur det går. Små barnen var i alla fall jätte duktiga igår på repetionen.


Jeansleggins från Vila, Halsband från Ginatricot
och Topshop, Scarf från Gekås och Linnet är mammas.

3 kommentarer:

  1. Tack så mycket! Och desamma:)

    SvaraRadera
  2. Hej hej!

    tackar så mkt för det! :)

    SvaraRadera
  3. Tackar! :) Åh jag med, Starbucks = livet!

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<