tisdag 21 april 2009

Showtime

Snart är ska jag sticka till Olivia. Vid 18.00 börjar själva musikalen sen. Om jag ska vara ärlig är jag lite avundsjuk på 3:orna som får spela rollerna. Jag ville alltid spela i musikaler när jag var liten, nu med i och för sig, men kanske inte i en sån här musikal. Men det är väldigt kul att sjunga med. Det är verkligen det roligaste som finns, att sjunga. Och nog den hobbyn jag håller på med mest. Övar varje dag inför nya uppträdanden och shower.

Jag var 4 år första gången jag stod på scen och det var en dans uppvisning. jag minns att jag tyckte att det var jätte kul, och sen mitt första solosång uppträdande på scen tror jag var när jag var 9. Det var talangjakten Julia Stjärnskott, som anordnas av Lingman & Co. Och sen dess har det bara blivit mer. Och jag hoppas att det fortsätter.

Ni missar väl inte tävlingen?

2 kommentarer:

>> Kommentera inlägget <<