torsdag 2 april 2009

Shopping på Vintage och secondhand

Var nyss nere på secondhand butikenhär i Habo. Jag har aldrig varit där tidigare. Kan väl inte säga att det har lockat precis. Men jag behövde ett par handskar, men jag ska ha dem på en dans uppvisning, så vill inte betala 300kr för ett par. Jag har hade i alla fall tur. De hade lagt undan ett par vita handskar åt mig för 50kr. Det var ett par bröllopshandskar, som inte varit använda mer än någon gång. Jag hoppas att de blir bra nu. Ska ha dem till katt dräkten.

Secondhand och vintage kan verkligen ha mycket snyggt. Jag skulle nog inte köpa kläder, men det finns mycket snygga accessoarer, som Väskor, handskar, smycken. Jag skulle faktiskt vilja kolla efter en pälskappa, men det är nog lite sent nu. Det är ju faktiskt vår nu, så man behöver nog inte någon varm pälskappa. Men till nästa vinter. Men jag ska faktiskt komma ihåg att leta på vintage eller secondhand nästa gång när jag inte hittar den saken jag letar efter.

2 kommentarer:

  1. vilka coola handskar :D

    SvaraRadera
  2. Då får du följa mina råd =)
    Happy fredag :)

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<