tisdag 7 april 2009

Shopping på a6

Äntligen! Jag har skaffat en 3 mobil nu. Eller 3 abonemang ska man nog säga. Jag har velat ha det ett tag nu, eftersom de flesta av kompisarna har det, men har haft ett abonemang som inte gått ut förrens nu. Vi hade en mysig familje dag på a6. Jag, mamma och Filippa köpte nya mobiler. Så det är ett familje abonemang. Sen köpte jag även att par vårskor på skopunkten. Ett par vita tygskor, som jag tycker kan vara väldigt smidiga att ha. Har bara klackskor just nu, och det är inte alltid det allra bästa att gå i. Även att det är skitsnyggt.

Vi åt lunch på Soya express. Det är så gott. Jag tar alltid buffén. Och så ska det alltid vara samma sak. Jag vill aldrig ändra saker. Man kan nog säga att jag är en traditons människa, som vill hålla fast vid alla traditioner. Men jag är i alla fall fortfarande propp mätt. Det är ju inga små portioner direkt. Men det är ju gott.


Detta följde med mig hem idag

7 kommentarer:

  1. Nu är vinnaren dragen, tyvärr vann du inte men bättre lycka nästa gång ;)

    SvaraRadera
  2. Svar: Haha ah det är kul när man ser skildanden xD men det är nog bara jag som tycker det ^^

    SvaraRadera
  3. enlitenjavlatonarsblogg.blogg.se
    enlitenjavlatonarsblogg.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Snygggg mobil och snygga skor! :D Vad köpte filippa för mobil då? ;)

    Svar: Det är mitt ;)

    SvaraRadera
  5. > NU LIGGER VÅRA NYA LIVE-VIDEOS UTE!
    spana in oss, & lägg oss på minnet :)
    - we're Shadow of the Room!

    SvaraRadera
  6. verkligen :) snart är det dags igen!

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<