söndag 12 april 2009

Shopping med farmor

Hejsan allihopa!
Nu är det shopping dags. Ska shoppa födelsedagspresenter til mig. Låter kanske lite skumt, kan till och med jag hålla med om, men farmor tycker att det är lättare att köpa skaer till oss barnbarn om vi är med. Och det måste jag hålla med om. Lite innan våra födelsedagar och lite innan jul åker vi och shoppar. Och det är som en mysig tradiotion. Jag ska kolla mycket på H&M tror jag. Gillar verkligen deras vår kollektion. Sen ska vi luncha på Soya tror jag. Brukar bli det.

Jag tycker att det är ganska lyxigt att shoppa med farmor. Man får saker man vill ha. Det är nog den present jag uppskattar mest. Jag får både en mysig dag på stan och snygga kläder. Men hon kom nu så då är det dags att sticka.


Dagens outfit:
Tee (JC)
Jeans leggins (VILA)
Kofta (H&M)

1 kommentar:

  1. Skoj att shoppa ;) Vill med!

    Glad Påsk till dig med ;)

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<