fredag 3 april 2009

Påsklov

Nu var det påsklov. Tiden går verkligen himla fort. Det var ju nyss sportlov. Eller det känns i alla fall som det. Men det är ju skönt med lov, så det gör ju inte så mycket. Nu är det bara 10 veckor kvar till sommarlovet. Det kommer gå hur fort som helst.

Jag har massa grejer jag vill göra nu på lovet, men jag kommer säkert bara hinna hälften, resten glömmer man bort eftersom det går så fort. Men jag tänkte börja redan nu med att fixa lite av sakerna. Hade tänkt att sätta mig och pärla lite. Ska försöka komma igång att sälja igen. Sålde ju rätt mycket frö något år sedan, så hoppas på att kunna göra det nu med.

På måndag ska jag och Tilda åka till Lager 157. Det ska verkligen bli jätte kul. Jag hoppas att det finns mycket fint. Det varierar verkligen från gång till gång. Antingen finns det jätte mycket, eller inget alls. Men sen måste jag spara med. Ska som sagt hänga med Tilda till Frankrike i sommar, och det vill jag inte missa, bara för att jag shoppat upp alla pengar. Men man måste ju få shoppa lite ändå.


Pärlor!

1 kommentar:

>> Kommentera inlägget <<