tisdag 14 april 2009

Nya träningskläder på beställning

Nu har jag varit borta på provningen av vårens friidrottskläder från Klubben. Det blir bara mer och mer att välja bland varje gång. Det är svårt att välja vad man vill ha. Och träningskläder är ju alltid bra att ha med. De går alltid att använda. Jag tränar ju fleragånger i veckan och nästan alla mina gamla träningskläder är för små. I alla fall blev det en del köpt.
  • En mjukisdräkt
  • En tävlings topp
    (Den korta, som är ungefär som en träningsbh)
  • En klubb tee
    (svart figursydd med klubbens logga på)

Jag valde att ha mitt namn på baksidan av mjukiströjan. Hade inte det förra gången, men det är smidigare att hitta sin bland alla ifall man har det. Nu längtar jag tills allt kommer. Vill gärna ha det när jag tränar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

>> Kommentera inlägget <<