tisdag 28 april 2009

Ny favorit från Sephora

Jag har precis upptäckt min nya favorit "skönhets" sak. Nagelbands tången. Det är så himla smidigt. Jag stör mig alltid på att nagelbanden blir så långa, så om man ska måla naglarna, blir det fult om man sen trycker ner dem. Vi har haft vår nagelbands tång ett tag, men jag har inte kommit på hur bra den är förrens nu. Jag köpte den på Sephora för något år sedan. Har faktiskt inte sett någon i Sverige, men det finns nog.

Jag tycker at det är himla kul att fixa naglarna, eller jag gillar allt som har med utseende att göra nästan. Men jag biter på naglarna, som om någon har tips på hur man kan sluta, så får ni gärna säga till.

2 kommentarer:

  1. Ett sätt att sluta bita på naglarna är att anordna en tävling med en kompis och se vem som får längst naglar på t.ex. 3 månader och sen vill man inte förstöra naglarna eftersom dom har blivit så fina. (Det funkade för mig)

    SvaraRadera
  2. svar: TAck så mycket, det var ett smart tips :)

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<