torsdag 9 april 2009

Jag har blivit hemma fru

Att gå hemma själv hela lovet gör att man tillslut tröttnar på att sitta framför datorn eller tv:n. Så idag har jag gått runt och plockat. Och bakade också formfranska och bagutter. Jag ser ut som värsta hemma frun. Jag har då gått runt och plockat med ett förkläde på mig medans allt jäst. Jag fick förm mig att jag skulle gå ut och plocka blommor med, men det mulnade till. Jag kom precis på att jag fortfarande har på mig förklädet, får väl gå att ta av mig det.


Detta har jag bakat idag

4 kommentarer:

  1. Det är bra fanny :D Sånt gillar vi ;)

    SvaraRadera
  2. Jag har några rabattkoder kvar på *Bracy.se*.
    Delar ut dom till bloggerskor jag gillar
    Du får 50kr att handla för på *Bracy.se* om du anger koden *FEMTIO* i varukorgen när du handlar.
    Hoppas du får användning för den. Tihi.
    Kramar Jenz

    SvaraRadera
  3. Sv: Tack så mkt! :) Och vad gott med hemmagjort bröd!

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<