lördag 4 april 2009

Home made

Åh, det är så grymt kul att pärla. Jag tror att det har med att man designar ochskapar det själv. Har alltid gillat att måla upp saker som kläder, som jag någon gång vill sy. Det var ganska länge sen jag pärlade nu, så jag har massa nya idéer om hur de ska se ut. Än så länge har jag mest gjort armband. Det har jag inte gjort så mycket tidigare, men som sagt hade jag massa nya ideer.

Vi köpte nya pärlor för inte så länge sen nu, så har mest använt dem. Nu försöker jag att göra lite somrigare smycken. Lite mer i sommar färger. Jag tror att de snart kommer att börja säljaas på Studio H. Nu ska jag fortsätta.

5 kommentarer:

  1. svar: haha, ja, visst är det! ;D

    shit va snygga det där oranga och lite "genomskinliga", eller "dimmiga" gröna va!!! :)

    SvaraRadera
  2. Sv: Japp det är det :D:D Tränar du nått?

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket, din var också fin.
    Vad händer ikväll

    SvaraRadera
  4. tack :) armbanden var jättefina, speciellt det längst till höger :)

    SvaraRadera

>> Kommentera inlägget <<